Monday, June 22, 2009

exam yg tamat

selamat buat semue...

setelah sekian lame tdak memblog ditambah kesibukan idop yg mnggile.huh.ak pon tetibe nk memposting.nk mnghilang kebosanan idop berseorang bertemankan encik kipas biru yg berkaki due.
so.besok aku kan bergerak2 ke town bandung untuk enjoy mengenjoy bsame rakan2 dan memakan dengan buas di hanamasa.tau kah apa itu hanamasa?ia adalah sebuah restoran yang berhampiran Bip.bayar 80ribu rP(lbeh kurg 32rgt) boleh dimakan segale2 yg ade kat kedai tu smpai kaki tenggelam kt dalam lantai kedai....bleh ke.bleh3..

snanye yg ak nak perluahkan disini pade detik ini adelah aku sgt xsabar nak balik msia.ak nk hirup udare yg tnpe habuk dan bau cendawan busuk disini.op.ok.

dan semestinye.aku nak bersame kuarge yg tercinte dan bermain kude2 dgn anak sedare ak smbil menonton PHdc sampi ak da hafal si tikos mickey mouse tu nyanyi cane....baik...

oh ye...snanye terfikir di kepale ak ni utk mncari pekerjaan pade waktu cuti nanti...mungkinkah untuk mnjadi ckgu atau awek drive thru di mcd...mungkinkah pentido yg berjaye snhgge mghasilkan air lur dgn berkilo2..kita saksikn..yg pntg ak nk buat mende brmanfaat utk ngare bgse dan agame xkire diluar atau di dlm ngare...bleh2....

mgkin itu shaje sbg pencukup syarat mghilgkn krinduan pade encik blog ini...aku blah dulu....chow...

1 comment: